wtorek, 19 stycznia 2016

Włosowa pielegnacja

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać, jak mniej więcej prezentuje się moja piramida pielęgnacyjna :) innymi słowy jest to mój włosowy plan pielęgnacji, który staram się stosować do moich włosów na daną porę roku. Jako, że mamy zimę wprowadzam do swojej pielęgnacji silikony, które zima akurat uważam za potrzebne.



1. Dobre odżywianie.

Na samej gorze znajduje się odpowiednia dieta. Ostatnimi czasy moje posiłki były dość ubogie i robione na szybko, najczęściej kończyło się na kaszy kuskus z warzywami :D Nie było zbyt dobre podejście przede wszystkim dla zdrowia. Zaczęłam częściej łapać infekcje oaz stan skóry i włosów trochę się pogorszył. Wraz z nowym rokiem postanowiłam wrócić do moich dobrych nawyków. Wprowadziłam do diety olej kokosowy ( który czasem dodaję do wody z miodem i cytryną ), świeże owoce i warzywa, w tym moje ulubione awokado, ziarna oraz zaczęłam pić dużo wody.

2. 2- 3 razy w tygodniu olejowanie włosów.

Jak jest powszechnie wiadomo olejowanie ma dobroczynny wpływ na nasze włosy. w - 3 razy w tygodniu staram się nałożyć na włosy jakiś olej, np. z awokado czy ze słodkich migdałów, staram sie go trzymać na przynajmniej 2-3 godziny.

3. Niedziela dla włosów.

Raz w tygodniu staram się dopieścić moje włosy i zrobić im "niedzielne spa" :) Wtedy traktuję je na prawdę " po królewsku ". Najczęściej wtedy olejuje włosy przez całą noc, rano dokładam olej na skórę głowy oraz żel z aloesu, po czym dokładam jakiś maski DIY.

4. Stylizacja.

Wydaje  mi się, że jedyną formą stylizacji za pomocą ciepła jaką stosuje jest suszarka :p Nie prostuję włosów, ani ich nie kręcę lokówką, gdyż po prostu nie widzę takiej potrzeby ;)

3 komentarze:

  1. To tak samo jak i ja :) Tylko wow, u mnie szybki posiłek to byle co, a u Ciebie coś tak zdrowego jak kasza i warzywa? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kaszę kuskus wystarczy zalać woda więc to była chwilka :D

      Usuń
    2. A wiesz że chyba nigdy nie jadłam? :P

      Usuń