sobota, 16 stycznia 2016

Niedziela dla włosów

Dziś kolejna niedziela dla włosów, która ma miejsce tym razem w sobote :D Przez ostatnie dni nie miałam zbyt dużo czasu, żeby zająć się włosami ( sesja, sesja, sesja ) więc dziś postanowiłam trochę im dogodzić ;)






Olejowanie

Na całą noc nałożyłam olej z pestek winogron, jak pisałam w ostatniej niedzieli dla włosów klik moje włosy bardzo go lubią :)  Rano na skórę głowy dołożyłam olej lopianowy z papryczką chili z Green Pharmacy. 

Maskowanie

Następni dołożyłam humekantowo-emolientowo-proteinową maskę DIY, która składała się z łyżki miodu, łyżki olejku z awokado oraz jednego żółtka. Siedziałam z taką papką przez 30 min.

Mycie 

Następnie zemulgowałam wszystko Kallosem Argan, po czym umyłam włosy szamponem Garnier Grow Stron i wmasowałam odzywkę z tej samej serii.

Stylizacja

Włosy ułozyłam na okragłej szczotce, a końcówki zabezpieczyłam serum silikonowym Argan Oil Bioelixir.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz