sobota, 9 lipca 2016

Miesiąc naturalnej pielęgnacji - miód i kakao

 Zainspirowana akcją Anwen, postanowiłam wziąć udział w jej nowym cyklu pielęgnacyjnym - Miesiąc naturalnej pielęgnacji. Akcja bardzo mi się spodobała, ponieważ bardzo lubię naturalną pielęgnację i dość często dodaje jej elementy do włosowych zabiegów.
W dzisiejszym poście bohaterami jest kakao oraz miód, który zawsze bardzo dbrze się u mnie sprawdza :)


W miseczce wymieszałam łyżeczkę gorzkiego kakao, łyżkę miodu oraz kilka pompek olejku z Nacomi 7 Oils. Bazę stanowiła maska z Kallosa Bluberry, dodałm jej ok. 2 łyżek. Powstałą maseczkę zaaplikowałam na włosy na ok.30 min. Całość owinęlam folia oraz zawinęam w tutban. 


Po 30 minutach umyłam włosy Mydłem Cedrowym z Bania Agafii oraz przeciągnęłam je maską z Kallosa. W końce wtarłam kroplę serum olejowego z Oriflame.
Włosy były gładkie i miękkie. Jednak końcówki nie zadowoliły mnie w 100 %.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz