poniedziałek, 25 lipca 2016

Domowa maska z mleczka kokosowego

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać świetny sposób na odżywienie włosów z wykorzystaniem mleczka kokosowego i miodu :) Moje włosy bardzo polubiły się z tą meiszanką. Tym razem bylam zadowolona z efektu w 100%, ponieważ włosy był wygładzone od nasady po same końce :)


Wymieszałam z sobą dwie łyżki mleczka kokosowego, łyżkę miodu oraz ok.2-3 łyżek odżywki Kallos Blueberry. Całość wyszła trochę zbyt lejąca, prawdopodobnie przez mleczko kokosowe. Całośc nałożylam na wlosy, owinęłam foilią i nalożyłam turban. Początkowo miałam tak siedzieć ok. poł godizny, jednak wyszło tak, ze przesiedziałam z tą miksturą na głowie ok.godziny. Włosy tak jak zawsze umyłam mydłem cedrowym z Bani Agafii oraz nałożyłam trochę Blueberry. Po spłukaniu odzywki nałożylam kropelkę serum olejowego z Oriflame i pozostawiłam je do naturalnego wyschnięcia.



Zdjęcie niestety zostało zrobione w słabym świetle, wiec nie oddaje ono prawdziwych efektow :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz