piątek, 12 lutego 2016

Drugie hennowanie - Khadi ciemny brąz

    Mam już za sobą drugie hennowanie. Tak jak ostatnio użyłam henny KHADI CIEMNY BRĄZ.
Tym razem włosy wyszły ciemniejsze niż za pierwszym "farbowaniem", jednak wciąż mam wrażenie, że są zbyt jasne :P Coraz bardziej ciągnie mnie do jeszcze czegoś "mocnijszego". Jaką ciemną henne możecie polecić?
Włosy po hennie bardzo ładnie błyszczą, na zdjęciu nie udało się tego uchwycić ponieważ splątały się od wiatru :/ Po spłukaniu henny były trochę przesuszone, na zdjęciu można zobaczyć efekt po drugim myciu :)
Aby zwalczyć "przesusz" postanowiłam naolejwoać włosy na całą noc olejem z awokado, rano dołożyłam mix z miodu oraz maski ORIFLAME ELEO po czym zemulgowałam całość KALLOSEM ARGAN. Włosy umyłam cedrowym mydłem z BANIA AGAFII oraz przeciągnęłam włosy BALSAMEM MAROKAŃSKIM PLANETA ORGANICA, a w końcówki wtarłam kropelkę serum wygładzającego ORIFLAME ELEO ( pięknie pachnie :3 ). Po czym wysuszyłam włosy chłodnym nawiewem suszarki. 


A Wy? Zdecydowałyście sie już na henne? :) Jakie są wasze odczucia? :)


2 komentarze:

  1. Ciemniejsze to już tylko czerń khadi albo indygo :)
    Są jeszcze henny orientany i one podobno wychodzą bardziej chłodno, ale nie używałyśmy :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się odcień Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń