wtorek, 28 lipca 2015

KOSMETYCZNI ULUBIEŃCY LIPCA

  Pisanie postów systematycznie nie jest moja mocną stroną. Zawsze mam coś ważniejszego do zrobienia. Dziś zebrałam się i postanowiłam napisać posta, gdzie głównym zagadnieniem będą kosmetyki z których jestem bardzo zadowolona i zapewne kupie je ponownie.



PUDER SYPKI - MY SECRET

Kupiłam go niedawno na promocji w Naturze za ok.10 zł. Na początku nie byłam pewna czy się sprawdzi, jednak w mojej opinii sprostał zadaniu. Moja skóra nie błyszczy się jakoś nadmierni, bardziej byłabym skłonna stwierdzić, że jest ona dość sucha, Puder fajnie utrwala makijaż, jest bardzo drobno zmielony i jedwabisty. Jego cena regularna to ok, 15 zł.




KREMOWY CIEĆ MEYBELLIE COLOUR TATTOO

  Jest to chyba jeden z najbardziej trwałych cieni z jakim miałam styczność w ostatnim czasie. Ma świetną konsystencję, jest bardzo wydajny i ma genialne wykończenie. Nalozony o 7 rano trzymał mi się do godziny do 2  w nocy. Także jest to strzał w 10.

METALICZNY CIEŃ KOBO - 206 COPPER

 Cienie KOBO stały się ostatnio bardzo popularne w blogosferze. W cenie promocyjnej kosztuja ok 14 zł. Można je znaleźć w szafach KOBO w drogeriach Natura.
 Cienie mają bardzo ciekawą palete kolorów oraz wykończeń. Ten, który ja posiadam jest to metaliczny cień o rdzawym odcieniu ( opalizuje on także na różowo-fioletowo).

WYPIEKANY RÓŻ DO POLICZKÓW - PIERRE RENE NO.2 PINK FOG 

 Kupiłam go nad morzem na przyydrożnym stoisku za 5 zł! Na początku nie byłam zbyt pewna jego trwałości, ale odcień powalił mnie na kolana więc postanowiłam spróbować. Jest to róż o lekko przygaszonym kolorze, który opalizuje na złoto ( aj uwielbiam wypiekane kosmetyki ). Ku mojemu zdziwienie utrzymuje się całkiem nieźle. Ma także dosć wysoka pigmentację i łatwoo jest z nim przesadzić. 



TUSZ TO RZĘS ASTOR SEDUCTION CODES NR 1 VOLUME & DEFINITION MASKARA 

 Po raz kolejny skusiła mnie promocja w Naturze. Opakowanie od razu wpadło mi w oku. Lubię takie "masywne" i "ciężkie" opakowanie, ponieważ sprawiają wrażenie dobrze wykonanych. 
Tusz fajnie pogrubia,  wydłuża i podkręca. Nie osypuje się w ciągu dnia. W cenie promocyjnej kupiłam go za ok 20 zł.  
 


A co Wy polecacie? Co ostatnio podbiło wasze serce? Piszcie w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz