sobota, 5 marca 2016

Włosowa aktualizacja - luty

Dziś chciałabym Wam przedstawić moją Lutowa Aktualizację włosową :) W tym poście pojawią się kosmetyki, których używałam w tym miesiącu. Luty nie był bardzo mroźnym miesiącem, jednak było bardzo wilgotno oraz wietrznie, co nie ułatwiało włosom ich egzystencji. Staram się zabezpieczać włosy przed wszelkimi uszkodzeniami mechanicznym, ponieważ nie chcę ich na razie podcinać :)
Oczywiście wiem, że podcinanie końcówek jest bardzo ważne, ale dopóki włosy się nie plączą mogę się z tym zabiegiem trochę wstrzymać :)


Mycie :

W tym miesiącu moim ulubieńcem stało się mydełko cedrowe z "Banii Agaffi". Świetnie oczyszcza, nie podrażnia oraz nie obciąża :) Czyli jak dla mnie kosmetyk idealny, plus ten przyjemny, leśny zapach... :)

Odżywka :

W tym miesiącu używałam na zmianę odzywki ORIFLAME ELEO oraz GARNIER GROW STRONG. Obie odżywki sa bardzo przyzwoite :) Nawilżają oraz ułatwiają rozczesywanie. Ani jedna, ani druga nie obciążyła moich włosów.

Olejowanie :

W tym miesiącu olejowałam włosy olejem z awokado oraz olejem z orzechów makadamia. Oleju z awokado używam już bardzo długo, jednak olejek makadamia był nowością, która sprawdziła się rewelacyjnie :)

Maskowanie :

Używałam jedynie jednej maseczki, czyli ORIFLAME ELEO. Recenzja tutaj. :)

Sera :

Tutaj używałam na zmianę ORIFLAME ELEO oraz ALTERRA OLEJEK Z PESTEK MORELI.

Hennowanie :

Na początku miesiąca zafrabowałam włosy henna KHADI CIEMNY BRĄZ.

1 komentarz: